با کاغذ دیواری اتاق نوجوان را دکور کنیم

به همان اندازه که ذهنیت و جهان بینی یک نوجوان با یک فرد بزرگسال فرق می کند، طراحی دکوراسیون اتاق نوجوان نیز متفاوت است. اتاق خواب نوجوان نه تنها جایی برای خوابیدن، مطالعه و انجام تکالیف مدرسه است، بلکه به نوجوان احساس استقلال می دهد. دکوراسیون اتاق نوجوانان آمیختگی زیادی با شخصیت آنان دارد و برای آنها وسیله ای برای نشان دادن ویژگی های شخصیتی و علایق خاص آنها است. نوجوانان عموما شخصیت آنارشیست دارند و از هنجارهای جامعه تبعیت نمی کنند. گرچه این ویژگی می تواند مشکلاتی برای آنها به همراه داشته باشد، اما اجرای دکور اتاق به صورت کاملا متفاوت و خاص ایرادی ندارد و بهتر است به نوجوان اجازه دهیم با استقلال کامل، اتاق خود را دکور کند.
یکی از متریال اصلی دکوراسیون داخلی که می تواند بازتاب دهنده علایق نوجوان باشد، کاغذ دیواری است. خوشبختانه تنوع رنگ و طرح کاغذ دیواری به قدری زیاد است، که از هر کاغذ دیواری قیمت مناسب  می توان طرح های خاص و جوان پسند پیدا کرد. در زیر چند نمونه کاغذ دیواری زیبا را که در اتاق نوجوان کاربرد دارند و به آن کاغذ دیواری نوجوان می گویند، مشاهده می کنید:
کاغذ دیواری هایی که طرح بناهای تاریخی به خصوص بناهای مشهور اروپایی را در خود دارد، یکی از انواع کاغذ دیواری مورد پسند نوجوانان است. به همین دلیل مدل های زیادی از کاغذ دیواری طرح برج ایفل، بناهای باستانی رم،  و … در آلبوم های کاغذ دیواری پیدا می شود:










برای مشاهده کاغذ دیواری نوجوان کلیک کنید.  کاغذ دیواری کودک و نوجوان
برای مشاهده طرح های کاغذ دیواری تخفیف خورده کلیک کنید.  کاغذ دیواری ارزان

Comments

Popular Posts